خسارت حادثه دیدگان نمایشگاه بین المللی یزد 48 ساعته توسط بیمه نوین پرداخت شد

یزد اعظم السادات میرجلیلی خبرنگاریزدفردا  "رئیس شعبه بیمه نوین استان یزد گفت : بیمه نوین از سال 1385 در کشور رسما آغاز به کار نموده و در استان یزد نیز از شهریور ماه 87 افتتاح شد و از خردادماه سال جاری نیز اینجانب به عنوان رییس شعبه در خدمت شهروندان دارالعباده و دارالعلم یزد هستم .
سید علیرضا حسینی عز آبادی افزود : در حال حاضر 21 نمایندگی فعال در شهر یزد وجود دارد و شاخصه بیمه نوین نسبت به بیمه های خصوصی دیگر سرعت بخشیدن به کارها و سرعت در پرداخت خسارت و خدمات به بیمه گذاران می باشد و بیمه نوین اولین و تنها شرکت بیمه ای است که دارنده گوهینامه رعایت حقوق مصرف کننده در صنعت بیمه کشور می باشد .
وی ادامه داد : شعار تبلیغاتی بیمه نوین ، آرامش احساس زیبایی است که باید آن را تجربه کرد می باشد و بیمه نوین همواره به شعارش متکی بوده و هست و در همین مسیر نیز به پیش می رود .
حسینی عز آبادی اظهار داشت : تنها چیزی که در بین شرکت های خصوصی خدمات بیمه نوین را متمایز کرده است ، ارائه خدمات پس از فروش عالی به بیمه گذاران است که این شرکت را به مردم شناسانده است .
رئیس شعبه بیمه نوین استان یزد گفت : در مدت پنج ماهی که اینجانب افتخار خدمتگذاری به مردم شریف استان یزد را دارم خوشبختانه حتی یک بیمه گذار ناراضی نداشتیم و همواره مینای کار ما جلب اعتماد و نظر و رضایت بیمه گذاران بوده و هست و به همین دلیل خوشبختانه توانستیم نتیجه بگیریم و همان اشخاصی که خسارت دریافت می کنند باز از بیمه نوین بیمه نامه خریداری می نمایند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : نمایشگاه بین المللی استان یزد از تاریخ 13 آبان ماه سال جاری تحت بیمه نوین قرار گرفت و بیمه نامه آتش سوزی , صاعقه و حوادث طبیعی مورد توافق قرار گرفت و با مبلغ سرمایه حدود 1 میلیارد تومان این بیمه نامه صادر شد . متاسفانه در 14 آبان ماه 89 روز جمعه ساعت 3 بعدازظهر آتش سوزی رخ داد که علت حادثه طبق گزارش آتش نشانی اتصال برق در یکی از غرفه ها اعلام شده که به همین دلیل نمایشگاه دچار حریق شده و بقیه غرفه ها نیز سرایت می کند .
حسینی عز آبادی افزود : میزان برآورد خسارت اولیه حدود 3 میلیارد ریال بود و بعد از جلسه ای که گرفته شد و استقرار کارشناسان بیمه نوین در همان محل نمایشگاه انجام شد ، از فردای روز حادثه ما شروع به پرداخت خسارت کردیم و کل زیان دیدگان 83 شرکت بودند طی 83 غرفه که کل خسارتهای وارده به اجناس از 10 تا 100 درصد بدون هیچ نارضایتی از طرف غرفه داران پرداخت شده است .
وی ادامه داد : مبلغ بیمه نامه 230 هزارتومان بود و تا کنون مبلغ 298 میلیون تومان پرداختی ما بوده که همه غرفه ها برآورد خسارت شده و تا امروز صبح به غیر از 17 نفر که خودشان مراجعه نکردند، خسارت همه بیمه گذاران غرفه دار نمایشگاه بین المللی یزد پرداخت شده است .
رئیس شعبه بیمه نوین استان یزد در پایان گفت : یکی از دلایل سرعت عمل پرداخت خسارت به غرفه داران نمایشگاه بین المللی استان یزد ، درایت مدیرعامل بیمه نوین بود که از همان روز نخست حادثه دستور اکید صادر نمود خسارت کل زیان دیدگان باید کمتر از 48 ساعت پرداخت شود و خود مدیر عامل نیز همه اقدامات انجام شده را مدیریت کرد تا کل خسارت و زیان پرداخت شود همچنین جرگوئی سرپرست بیمه نوین منطقه 7 کشور نیز شخصا در صحنه حضور پیدا کرد و پرداخت خسارت را نظارت و مدیریت نمود و این بهترین کمکی بود که بیمه نوین به حادثه دیدگان و زیان دیدگان نمایشگاه بین المللی استان یزد شد و نمایندگان بیمه نوین و نماینده مدیرعامل این شرکت بیمه از ساعات اولیه در کنار بیمه گذاران حادثه دیده بودند .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا